طراحی داخلی و دیزاین

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی داخلی و دیزاین

طراحی داخلی و دکوراسیون

مشخصات بلاگ

طراحی داخلی و دکوراسیون

آجر دیواری

شنبه, ۶ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۰۱ ب.ظ

آجر یکی از مشهورترین مصالح معماری است که با زیبایی زیبا یا روستایی طراحی می کند: دیوارهای آجری نمایان شده اغلب برای آپارتمان ها ، رستوران ها و فروشگاه ها بسیار مطلوب معرفی می شوند و نمای آجری می تواند باعث گرم شدن ساختمان و یا خانه شود . با این حال ، رنگ و برش آجر می تواند تا حد زیادی بر جو ایجاد شده تأثیر بگذارد ، زیرا آجر سفید به طراحی مینیمالیستی وام می دهد و آجر قهوهای مایل به قرمز احساس می کند که بیشتر روستایی و خاکی است.

آجر آتریسا

 
آجر آتریسا
 
 
آجر اغلب به عنوان یک گزینه سنتی و کلاسیک برای نمای ساختمان تصور می شود. با این وجود ، در طول تاریخ طولانی خود ، صنعت آجر تغییر کرده و مدرن شده است تا از نظر معماری همچنان مطرح باشد. نوآوری ها در ساخت آجر همچنان فرصت های جدیدی را برای طرح هایی فراهم می کند که گرما و شخصیت یک ماده طبیعی را با کارایی و زیبایی شناسی یک ساختمان مدرن ترکیب می کند
 
 
آجر آتریسا
 
آجر آتریسا
 
 

آجر که اغلب به عنوان یکی از گسترده ترین مصالح سازنده در جهان شناخته می شود ، بدون شک بسیار متنوع ، کم هزینه است و به راحتی قابل استفاده است. اگرچه معمولاً در سطوح عمودی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما هنگام استفاده روی موارد افقی ، مانند کف ، ویژگی های بسیار خوبی نیز دارد.

آجر آتریسا

آجر آتریسا

آجر آتریسا

آجر آـریسا

  • وقتی می گوییم آجر داریم در مورد احساس صحبت می کنیم. خانه مکانی است که در آن احساس گرما و دنج می کنیم. بنابراین تصمیم گیری در مورد موادی که در محیط خانه ارائه می شود بسیار مهم است. در طول دهه ها آجرهایی در طراحی داخلی ارائه شده است. 
  •  
    آجر آتریسا

    آجر یک ماده بسیار متنوع است ، می تواند بافت متفاوتی داشته باشد ، می تواند به روش های بسیار مختلف ساختمان را به نظر برساند. همچنین با طبیعت ، با آسمان و خورشید ، با آب و هوا و شرایط مختلف نور به خوبی کار می کند. همچنین بسیار زیباست است و دارای جذابیتی خاص است. همه اینها آن را به یک ماده عالی برای استفاده تبدیل می کند ، که با استفاده از آن یک معمار می تواند ایده ها را بسیار احساسی و زنده بیان کند.

     

    آجر آتریسا

     

    آجر آتریسا 

    آجر آتریسا

     

    آجر آتریسا

     

    آجر آتریسا

     

    آجر آتریسا

    آجر به عنوان یک  ماده اولیه نما انتخابمی شود  زیرا ماده ای مقاوم ، بادوام و پایدار را ارائه می دهد که دارای ظرافت و ویژگی  خاصی است.

    آجر آتریسا

    آجر آتریسا

     

    آجرآتریسا

     

    تولید کننده آجر دکوراتیو و آنتیک 

     

     
     
     
     
     
 

 

  •  
    • hasan khoshravesh

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی