طراحی داخلی و دیزاین

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی داخلی و دیزاین

طراحی داخلی و دکوراسیون

مشخصات بلاگ

طراحی داخلی و دکوراسیون

قدمت آجر

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۰۳ ب.ظ

 

آجر بلوک های  مستطیلی کوچک است که می تواند برای تشکیل قسمت هایی از ساختمان ها ، به طور معمول دیوارها استفاده شود استفاده از آجرها مربوط به قبل از 7000 سال قبل از میلاد مسیح است ، که اولین آجرها از گلهای دستی ساخته شده و در آفتاب خشک شده اند. در طول انقلاب صنعتی ، آجرهای تولید انبوه به یک جایگزین معمول برای سنگ تبدیل شده اند ، که می تواند گرانتر ، قابل پیش بینی و کار سخت تر باشد.

 

آجر هنوز در استفاده مشترک امروز برای ساخت و ساز و سنگ فرش و برای ویژگی های پیچیده تر مانند ستون ، قوس ، شومینه و دودکش هاآنها محبوب هستند زیرا از نظر نسبتاً کوچک و آسانی قابل حمل هستند ، می توانند از نظر فشرده سازیبسیار قوی باشند ، از دوام ونگهداری کمتری  برخوردار باشند ، می توانند به صورت پیچیده ساخته شوند و از نظر بصری جذاب باشد.

 

آجر از زمان قرون وسطی با ما بوده است. این پایدارترین مصالح ساختمانی به دلیل ویژگی های شگفت انگیز آن است که شامل دوام ، در دسترس بودن ، انعطاف پذیری و جذابیت است. استفاده از آجر برای ترکیب شخصیت و جذابیت در طرح های براق و مدرن یک روند محبوب است. در اینجا ایده های مورد علاقه ما و طرح های مدرن با آجر ارائه شده است.

 

 

 

 

 

  • hasan khoshravesh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی