طراحی داخلی و دیزاین

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی داخلی و دیزاین

طراحی داخلی و دکوراسیون

مشخصات بلاگ

طراحی داخلی و دکوراسیون

سبک دکوراسیون

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۲۳ ب.ظ

سبک دکوراسیون داخلی ساده گرایی

ساده گرایی در شکل های مختلفی از طراحی و هنر، به ویژه در هنرهای تجسمی و موسیقی استفاده می شود. ساده گرایی پس از جنگ جهانی دوم، در هنر غرب به وجود آمد و بیشتر از سوی هنرمندان هنرهای تجسمی آمریکایی  گسترش پیدا کرد. ساده گرایان بر این باورند که با زدودن حضور فریبنده ترکیب بندی و کاربرد موارد ساده و اغلب صنعتی که به شکلی هندسی و بسیار ساده شده قرار گرفته باشند، می توان به کیفیت ناب رنگ، فرم، فضا و ماده دست یافت. 

ویژگی این  سبک بر سادگی و بی آلایشیبنا شده است رنگ های مورد استفاده در این سبک ممکن است خیلی تیره و خسته کننده یا روشن باشند، یا در برخی موارد ممکن است از رنگ های درخشان و نمایشی استفاده شود. اجزا و وسایل مورد استفاده در یک مکان با طراحی داخلی مینیمالیست همین طور با اشکال هندسی مثل مربع، مستطیل و دایره می باشند، اما سطوح و ظواهر همه چیز صاف و ساده ، بدون جزئیات و بی آلایش است.

 

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک


این سبک دکوراسیون داخلی یک سبک پالوده، توسعه یافته، با جزئیات و ریزه کاری های فراوان که در ساختار مبلمان و وسایل روشنایی و غیره یافت می شود. مبلمان و لوازم دیگر حکاکی شده و منبت کاری شده هستند. یک منزل با طراحی دخلی کلاسیک با چیزهای گلدار، و باگل و گیاه و اشکال افسانه ای مزین شده است.



سبک دکوراسیون داخلی روستیک

سبک روستیک در فضاهای ویلایی کاربرد دارد و کوشش آن در به درون خانه کشیدن طبیعت خالص است. البته ساختار خام و نپخته ای دارد و دارای اجزائی ناصاف و کمی زمخت است. مبلمان و وسایل روشنایی گاها از کنده درخت، تنه و شاخه ی درختان و الیاف و کنف ساخته می شوند. این سبک در خانه های ویلایی و کوهستانی و روستایی یافت می شود.

 

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک 

این سبک دکوراسیون داخلی، سبک پالوده شده و با شکوهی است. سبکی است که جزئیات سبک کلاسیک با رویکردی جدید در آن یافت می شود. فرم کلی سبک کلاسیک از لحاظ ساختاری و همین طور برخی لوازم منزلی که در سبک کلاسیک وجود دارد در این سبک حفظ شده است و با عناصر مدرن ترکیب شده اند. این سبک تلفیقی بین قدیم و جدید است.


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی