طراحی داخلی و دیزاین

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی داخلی و دیزاین

طراحی داخلی و دکوراسیون

مشخصات بلاگ

طراحی داخلی و دکوراسیون

طراحی دکوراسیون مغازه

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۸ ب.ظ

طراحی دکوراسیون مغازه

انتخاب دکوراسیون زیبا و شیک برای یک مغازه -یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت -زیرا با طراحی داخلی شیک و ویترین زیبا می توان باعث جذب بیشتر مشتری شود.

مهمترین نکته ای که در طراحی دکوراسیون مغازه باید مد نظر داشته باشید توجه به جزییات طراحی است و اینکه چکار کنیم تا مشتری زمان بیشتری را در مغازه برای خرید بماند .

اولین نکته:ویترین مغازه است که تعیین می کند که مشتری به داخل مغازه شما می آید یانه 

مشتریان با نگاه کردن به ویترین تصمیم می گیرند که وارد  مغازه شوند یانه پس چیدمان  پشت ویترین یکی از نکات مهم محسوب می شود که باید بر اساس سلیقه عمومی و جذب مشتری باید چیده شود .

دوم اینکه :وقتی مشتری قدم به داخل مغازه گذاشت _باید مغازه از نور کافی و استفاده از رنگهای شاد و روشن استفاده کرد .استفاده  از tv(تی وی روم)در مغازه این ذهنیت را در مشتری القاء می کند که این مغازه با ارزش و گران است .

تاثیر چیدمان محصولات در دکوراسیون مغازه :

اول اینکه باید محصولاتی که از همه پر فروش تر و جذاب تر است را بیشتر در معرض دید مشتری قرار دهیم و همچنین دسته بندی مناسب  محصولات در دکوراسیون مغازه تاثیر زیادی در فروش دارد و کمک می کند مشتری راحت تر بدون ضیق وقت به راحتی محصول مورد نظر خود را در مغازه پیدا کند و راحت خریداری کند.

بر اساس تحقیقات که انجام شده 90 در از مشتریان در زمان ورود به مغازه به سمت راست مغازه نگاه می کنند_که بیشترین تاثیر را در برداشت اول بر روی مشتری می گذارد به خاطر همین باید اجناسی را که بیشتر ین فروش را دارا هستند در قسمت راست دکوراسیون چیده شود و همچنین می توان محصولاتی که پر طرفداررتر هستند را درقفسه های میانی که در سطح چشم قرار دارند گذاشت .

مشتریان در مغازه مبلغ را مستقیما یا از طریق دستگاه کارت خوان پرداخت می کنند بنابراین بخش صندوق باید حساب شده طراحی شود که بهترین گزینه برای قرار دادن و توقف خوب و هدفمند باشد که بهترین گزینه برای قرار دادن صندوق در سمت می باشد 

و این کار موجب می شود که مشتری اگر سمت چپ خود را ندیده باشد به خاطر واریز پول به آن سمت هم نظری می اندازد.

نکته:اگر فروشگاه بزرگی دارید -می توانید صندلیهایی را در برخی از نقاط قرار دهید _که مشتری بتواند به  استراحت بپردازد در نتیجه مدت بیشتری را در آنجا بماند و همچنین صندلیها را طوری قرار دهید که مشتری بتواند کالاها را هم ببیند و هم به فکر خرید بیفتد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی